Warunki gwarancji

Zmiękczacz

W celu otrzymania karty gwarancyjnej, prosimy o zapoznanie się z warunkami gwarancji,
a następnie prosimy o potwierdzenie ich przeczytania:

Gwarant:

myWater Anna Gęborek Michał Gęborek spółka cywilna.
Rosy Bailly 44, 01-494 Warszawa,
NIP: 5223133108 Regon: 380902159
222.111.835 | 603.700.376
myWater.pl
1. Gwarant udziela gwarancji na sprawne działanie urządzenia, której warunkiem jest używanie urządzenia zgodnie z przeznaczeniem i wskazówkami zawartymi w instrukcji.
2. Warunkiem udzielenia gwarancji jest wykonanie montażu hydraulicznego oraz rozruchu urządzenia. zgodnie z przepisami prawa budowlanego, sztuką rzemiosła hydraulicznego oraz wytycznymi zawartymi w instrukcji.
3. Gwarant udziela gwarancji na okres 24 miesięcy licząc od daty sprzedaży urządzenia.
4. Gwarancja obejmuje urządzenie oraz jego wszystkie składowe (dołączone do opakowania).
5. Nabywca zobowiązany jest złożyć reklamację w formie pisemnej w terminie 7 dni od wykrycia wady. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać szczegółowy opis stwierdzonej usterki. Jeżeli w procesie rozpatrywania reklamacji konieczne będzie uzyskanie dodatkowych informacji związanych z usterką, bądź sposobem eksploatacji urządzenia, Nabywca zobowiązany jest udzielić wszelkich niezbędnych danych i informacji.
6. Zgłoszone reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, możliwy jest termin wydłużenia okresu rozpatrywania reklamacji do 30 dni roboczych, o czym składający reklamację zostanie poinformowany.
7. W ramach rozpatrywania reklamacji, dopuszcza się telefoniczną konsultację klienta ze specjalistą Gwaranta, w celu zweryfikowania przyczyny i usunięcia usterki samodzielnie przez klienta w nieskomplikowanych przypadkach.
8. Gwarancja obejmuje wady produkcyjne części lub całego urządzenia, uniemożliwiające jego użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady fizyczne powstałe z przyczyn tkwiących w produkcie.
9. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady ukryte, powstałe w skutek wad produkcyjnych lub ukrytych wad materiałowych.
10. W razie stwierdzenia wady, Gwarant jest zobowiązany do nieodpłatnego usunięcia wady fizycznej rzeczy lub dostarczenia rzeczy wolnej od wad. Gwarant może także dokonać zwrotu na rzecz Nabywcy zapłaconej kwoty, jeśli naprawa lub wymiana jest niemożliwa lub ekonomicznie nieuzasadniona. Sposób działania Gwaranta w razie stwierdzenia wady, jest uzależniony od decyzji Gwaranta. Termin wykonania zobowiązania reklamacyjnego wynosi 14 dni od dnia pisemnego uznania reklamacji. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas niezbędny do przeprowadzenia naprawy gwarancyjnej.

Zapoznałem się z warunkami gwarancji



* Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.